Главная » 2012 » Грудень » 3 » Дистанційне навчання
02:32
Дистанційне навчання

Учитель: Відінюкова Ірина Іванівна

Предмет: російська мова

Клас

Тема

Домашнє завдання

5-Б

Склад слів. Основні частини слова. Морфеми

Опрацювати §25.

Виконати вправу № 364

Однокореневі слова

Опрацювати §26.

Виконати вправу № 377

 

Клас

Тема

Домашнє завдання

6-А,

6-Б

Частини мови. Самостійні й службові. Вигук

Опрацювати §32.

Вивчити таблицю на стор. 102.

Виконати вправу № 107

Іменник як частина мови. Основні засоби створення іменників.

Опрацювати §33.

Вивчити таблицю на стор. 108.

Виконати вправу № 247

 

Предмет: світова література

 

Клас

Тема

Домашнє завдання

7-Б,

7-В

О.С. Пушкін

«19 жовтня 1825 року»

Скласти повідомлення про О.С. Пушкіна. Аналізувати вірш. Виразно читати.

Шолом-Алейхем. «Пісня над піснями». Доля єврейського народу у творах поета.

Скласти повідомлення про Шолома-Алейхема та його творчість. Виразно читати, аналізувати вірші поета.

 

 

Клас

Тема

Домашнє завдання

8-А,

8-Б,

8-В

Особливості втілення ідеалів рицаря в Сирвенті Бертрана де Борна «Люблю травневий світлий час…»

Скласти повідомлення про життєдіяльність Бертрана де Борна. Виразно читати і аналізувати поезію.

Із лірики вагантів. Своєрідність поезії.

Опрацювати статтю підручника про лірику вагантів. Знати характерні риси та провідні теми лірики вагантів.

 

Клас

Тема

Домашнє завдання

9-Б

Е.Т.А. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер». Як протистояти загальному божевіллю?

Знати зміст твору. Підготувати переказ епізодів, де є сатиричне викриття самозасліплених обивателів.

Е.Т.А. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер». Сатирично-метафоричний зміст казки-новели.

Робота з текстом. Знайти епізоди, де є іронія та гротеск.

Русский язык  Тищенко Л.Н.

класс

тема

д/з

9А, 9Б

1.​ Реферат

 

 

2.​ Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными

1.Подготовить реферат на тему «Умеем ли мы общаться?»

2.Выучить теоретический материал по учебнику, упр. 237

Зарубіжна література Тищенко Л.Н.

клас

тема

д/з

6А, 6Б

1.​ А.П.Чехов «Хамелеон». Викриття підлабузництва, запопадливості й малодушності

2.​ А.П.Чехов «Товстий і тонкий»

1.​ Читати, знати с.106-111. Вивчити значення слів с.111-112

2.​ Читати с.112-114, виконати роботу з текстом с.114-115

10 кл.

1.​ Л.Толстой «Анна Кареніна». Образ Левіна, його автобіографічна складова

2.​ Л.Толстой «Анна Кареніна». Паралелізм у композиції роману,особливості стилю

 

3.​ Л.Толстой «Анна Кареніна». Художні особливості роману.

1.​ Скласти план характеристики Левіна

 

2.​ Вивчити теорію літ-ри, знати визначення терміну «паралелізм» та знайти його в романі

3.​ Підготуватися до літературного диктанту.

11 кл.

1.​ Двополюсність світу після Другої світової війни. Тема Другої світової війни в повоєнні десятиліття

2.​ Бертольд брехт. Життєвий і творчий шлях письменника. Драма «Життя Галілея»

3.​ Б.Брехт «Життя Галілея». Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі

1.​ Прочитати, знати тему за підручником

 

 

2.​ Знати біографію Б.Брехта, прочитати драму «Життя Галілея»

3.​ Скласти план характеристики образу Галілея.

 

 

03.12 2012 учителем русского языка и литературы Видинюковой И.И. был проведен открытый урок мировой литературы в 5А классе по теме: "С.Я.Маршак. "Дванадцять місяців. Добро і зло у казці" 

Урок прошел интересно, на высоком уровне. Учитель использовала дистанционное обучение, работу в группах, игровые задания, инсценировку сказки. Все эти методы и приемы позволили полностью расскрыть тему урока и достигнуть поставленных на нем целей.

 


Категория: Русский язык | Просмотров: 440 | Добавил: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]