Учитель: Відінюкова Ірина Іванівна
Предмет: російська мова
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
5-Б
|
Склад слів. Основні частини слова. Морфеми
|
Опрацювати §25.
Виконати вправу № 364
|
Однокореневі слова
|
Опрацювати §26.
Виконати вправу № 377
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
6-А,
6-Б
|
Частини мови. Самостійні й службові. Вигук
|
Опрацювати §32.
Вивчити таблицю на стор. 102.
Виконати вправу № 107
|
Іменник як частина мови. Основні засоби створення іменників.
|
Опрацювати §33.
Вивчити таблицю на стор. 108.
Виконати вправу № 247
|
Предмет: світова література
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
7-Б,
7-В
|
О.С. Пушкін
«19 жовтня 1825 року»
|
Скласти повідомлення про О.С. Пушкіна. Аналізувати вірш. Виразно читати.
|
Шолом-Алейхем. «Пісня над піснями». Доля єврейського народу у творах поета.
|
Скласти повідомлення про Шолома-Алейхема та його творчість. Виразно читати, аналізувати вірші поета.
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
8-А,
8-Б,
8-В
|
Особливості втілення ідеалів рицаря в Сирвенті Бертрана де Борна «Люблю травневий світлий час…»
|
Скласти повідомлення про життєдіяльність Бертрана де Борна. Виразно читати і аналізувати поезію.
|
Із лірики вагантів. Своєрідність поезії.
|
Опрацювати статтю підручника про лірику вагантів. Знати характерні риси та провідні теми лірики вагантів.
|
Клас
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
9-Б
|
Е.Т.А. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер». Як протистояти загальному божевіллю?
|
Знати зміст твору. Підготувати переказ епізодів, де є сатиричне викриття самозасліплених обивателів.
|
Е.Т.А. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер». Сатирично-метафоричний зміст казки-новели.
|
Робота з текстом. Знайти епізоди, де є іронія та гротеск.
|
Русский язык Тищенко Л.Н.
класс
|
тема
|
д/з
|
9А, 9Б
|
1. Реферат
2. Сложноподчиненные предложения с несколькими придаточными
|
1.Подготовить реферат на тему «Умеем ли мы общаться?»
2.Выучить теоретический материал по учебнику, упр. 237
|
Зарубіжна література Тищенко Л.Н.
клас
|
тема
|
д/з
|
6А, 6Б
|
1. А.П.Чехов «Хамелеон». Викриття підлабузництва, запопадливості й малодушності
2. А.П.Чехов «Товстий і тонкий»
|
1. Читати, знати с.106-111. Вивчити значення слів с.111-112
2. Читати с.112-114, виконати роботу з текстом с.114-115
|
10 кл.
|
1. Л.Толстой «Анна Кареніна». Образ Левіна, його автобіографічна складова
2. Л.Толстой «Анна Кареніна». Паралелізм у композиції роману,особливості стилю
3. Л.Толстой «Анна Кареніна». Художні особливості роману.
|
1. Скласти план характеристики Левіна
2. Вивчити теорію літ-ри, знати визначення терміну «паралелізм» та знайти його в романі
3. Підготуватися до літературного диктанту.
|
11 кл.
|
1. Двополюсність світу після Другої світової війни. Тема Другої світової війни в повоєнні десятиліття
2. Бертольд брехт. Життєвий і творчий шлях письменника. Драма «Життя Галілея»
3. Б.Брехт «Життя Галілея». Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі
|
1. Прочитати, знати тему за підручником
2. Знати біографію Б.Брехта, прочитати драму «Життя Галілея»
3. Скласти план характеристики образу Галілея.
|
03.12 2012 учителем русского языка и литературы Видинюковой И.И. был проведен открытый урок мировой литературы в 5А классе по теме: "С.Я.Маршак. "Дванадцять місяців. Добро і зло у казці"
Урок прошел интересно, на высоком уровне. Учитель использовала дистанционное обучение, работу в группах, игровые задания, инсценировку сказки. Все эти методы и приемы позволили полностью расскрыть тему урока и достигнуть поставленных на нем целей.
|