Главная » 2017 » Жовтень » 26 » ПЕДАГОГІЧНА РАДА
16:50
ПЕДАГОГІЧНА РАДА

«Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників»

Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності ї, чи найголовніше безмежне бажання стати педагогом –майстром.

Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання,

доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.

Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми. Доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити. Виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця, господаря своєї долі, патріота і громадянина. Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий педагог.

Мета педагогічної ради: сприяти усвідомленню учасниками необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання як умови життєвого благополуччя; допомогти вчителям усвідомити наявність проблемних зон в професійній сферах, формувати навички групового співробітництва.

План педагогічної ради:

  1. Складові педагогічної майстерності
  2. Особистісні риси сучасного педагога
  3. Диференційований підхід в організації методичної роботи.
  4. Самоаналіз уроку як засіб підвищення ефективності професійної діяльності вчителя.
  5. Основні етапи самовдосконалення педагога
  6. Рішення педради

Рішення педагогічної ради

  1. Забезпечити самостійний вибір педагогами теми самоосвітньої діяльності та форм її реалізації, виходячи з науково-методичної проблеми школи.
  2. Здійснити диференційований розподіл по групах педагогічних працівників за результатами педагогічної діяльності, діагностування та на основі педагогічних карток педагогів.

до 15.11.2017 адміністрація,

практичний психолог.

  1. Спланувати й організувати методичну роботу з різними групами педагогічних працівників на засадах диференційованого, особистісно зорієнтованого підходів із урахуванням принципів наступності, діагностики, розвитку педагогічної майстерності та творчого потенціалу.

 Протягом навчального 2017-2018 н.р.

Виступили: Троян С.І., Шаутдінова С.Г., Єгольнікова С.І., Соколюк О.В.

Просмотров: 44 | Добавил: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]